zondag 9 augustus 2009

Weer eens wat anders

Mei 2009
Het stolsel of wat het dan ook was in mijn long is verdwenen. Ik mag stoppen met de bloedverdunners. Toch blijf ik moe en heb veel pijn in mijn hoofd en in mijn ribben. Voor de zekerheid toch een botscan en een mri-scan van mijn hoofd. Natuurlijk verwachten wij hier niets bijzonders van, maar het blijft toch altijd een spannende periode. Mijn hoofd is prima in orde. Uit mijn botscan blijkt iets van een holteontsteking. Omdat die ontsteking daar al een tijdje moet zitten heeft antibiotica geen zin dus wordt ik door mijn longarts doorgestuurd naar de kno-arts. Die laat weer een ct-scan maken van dat gedeelte van mijn hoofd en daaruit blijkt dat mijn holtes in mijn hoofd vol zitten met slijm en poliep(en?). Omdat het vrij diep en vol zit moet dit onder narcose schoongemaakt worden. Dit betekent wel weer een nachtje ziekenhuis en daarna twee weken niet sporten. Moet dan toch maar na de EMK gebeuren want als ik nu weer twee weken niet mag trainen vraag ik mij af wat ik in Cadiz (waar de EMK gehouden worden) heb te zoeken. Dat vraag ik mij trouwens toch al vaak af.
Maar goed, ook dit jaar heb ik de premie van de ziektekostenverzekering er al lang uit en ook die van mijn kinderen die zeggen mij graag te willen sponsoren met hun premie door zelf geen uitgaven te hebben op het gebied van de gezondheid.

Geen opmerkingen: