zaterdag 29 augustus 2009

Rozenperkje

Vanmorgen weer eens mijn moeheid genegeerd. Er stonden verspreid in de tuin wat rozen te verpieteren. Van mijn broer en schoonzus kreeg ik uit de kasteeltuinen van Arcen een pot met 4 potentiële rozenstruiken. Leek mij een goed idee dit alles samen te voegen tot een echt rozenperk. Eerst dus weer een stuk klimop uit de grond getrokken om hiervoor ruimte te maken. De grond verbeterd met goede aarde en mest. Nog wat slakkenvoer (eco) erbij gedaan omdat ik nogal wat slakkensporen aantrof en nu maar wachten op een buitje regen. Natuurlijk heb ik, voor het geval er binnenkort geen regen zou vallen, zelf ook al de struiken van water voorzien.
Daarna natuurlijk weer moe, of nog steeds moe maar dan een beetje meer, dus nu even uitrusten want vanmiddag heb ik nog een druk programma.  .

Geen opmerkingen: