woensdag 26 augustus 2009

Hoera en Hoera

Allereerst hoera omdat de uitslag van de onderzoeken bij M positief was , geen uitzaaiingen. Dit betekent dat het een plaatselijk recidief is, wat volgende week weggehaald wordt.
Om dit te vieren vandaag samen gaan zwemmen. Dat had nog wel wat voeten in de aarde. Ik had 's morgens mijn broer en schoonzus met een heleboel bagage in Almere bij mijn andere broer afgeleverd. Blijkbaar vonden zij dat ze nog niet genoeg bagage hadden, want bij het zwembad in Amersfoort aangekomen bleek mijn zwemtas niet meer in de auto te liggen. Gelukkig hebben wij zwemmers altijd wel een reserve badpak plus badmuts en brilletje bij ons en M dus ook. Ik kon dus lekker zwemmen en besloot vandaag eens te proberen of ik 1000 meter achter elkaar kon zwemmen (in borstcrawl). En dat is de tweede Hoera. Het lukte in 24 minuten. Een half jaar na de operatie zwom ik de 1500 meter in 30 minuten, maar goed, twee maanden geleden kwam ik niet verder dan 200 meter. Ik ga dus toch weer vooruit. Word ik dan toch weer lange afstandzwemmer? Ik begin wel heimwee te krijgen naar het open water zwemmen.

Geen opmerkingen: