vrijdag 7 augustus 2009

Eventjes een dipje

Oktober 2007
Op dit moment gaat het weer even niet goed. Het kan een kwestie van overtraindheid zijn. Ik heb natuurlijk wel in 2005 heel hard getraind voor het EMK, daarna ben ik de hele winter doorgegaan en ook in 2006 tijdens de zomerstof gewoon doorgezwommen met langebaanwedstrijden in open water. En na de ziekenhuisopname weer hard doorgetraind om mijn conditie terug te krijgen.
Zo langzamerhand begin ik mij erbij neer te leggen dat ik mijn oude tijden wel niet meer zal zwemmen. Ik begin al een beetje plezier te krijgen in mijn huidige tijden. Ben ik blij dat ik ook dit jaar in het open water beide klassementen, zowel op de 5x1000 vrij als 5x1000 school weer gewonnen heb ook al is het verschil met de nummers 2 en 3 kleiner geworden. Dan heb ik het gevoel dat ik het toch maar weer goed gedaan heb. Het is mij niet in de schoot geworpen. Ik heb er hard voor moeten werken en ik moet er nog steeds heel hard voor werken. En heel stiekem blijf ik toch hopen dat ik ooit weer met de snelsten in mijn leeftijdsgroep mee kan. Maar of dat ooit zal gebeuren?

Geen opmerkingen: