zaterdag 8 augustus 2009

Fitness in een ziekenhuisbed

Begin november 2008
Ben al weer een paar dagen uit het ziekenhuis, waar ik opgenomen werd met hoge koorts. Reageer gelukkig goed op de antibiotica waardoor de koorts nu weg is. En waarom ik koorts had? Geen idee. Er moet wel ergens een infectie zitten, maar waar? Ook geen idee. Wat ik wel weet is dat de roomservice in het Diak erg goed is, dus als iemand er nog een weekendje tussenuit wil kan ik dit ziekenhuis van harte aanbevelen. Tijdens mijn verblijven de afgelopen maand ook uitvoerig de Tel Sell programma's bekeken en daarvan geleerd dat je je buikspieren toch op een veel eenvoudiger manier kan trainen dan wij over het algemeen doen. Zijn hele leuke apparaten voor waardoor je zelf geen enkele inspanning meer hoeft te leveren. Zelf heb ik ontdekt dat het ook liggend in bed kan. Je drukt op de knopjes waardoor het hoofdeinde rechtop komt en dan weer op een ander knopje waardoor het omlaag gaat. Een hele eenvoudige en niet vermoeiende manier om je buikspieren te trainen. (je moet natuurlijk wel in deze methode geloven) Bovendien ook nog krachttraining voor je duim door dat gedruk met je duim.

Geen opmerkingen: