zaterdag 8 augustus 2009

Stem kwijt

Maart 2009
Al ruim een week mijn stem kwijt, dus weer een afspraak met de KNO-arts voor een strobohuppelepup onderzoek. Wat blijkt? Mijn hele strottenhoofd is ontstoken en er zitten overal korstjes. Ik heb het zelf gezien, anders zou ik het niet geloofd hebben. Hoe ik daar nu weer aan kom? Ach ik heet Loekie. En ja, natuurlijk weer een antibioticakuur. En eigenlijk vernevelen, maar omdat ik zo'n apparaat niet thuis heb, veel stomen.
Nog even gevraagd, maar ik mag tijdens de kuur zwemmen en ook wedstrijdzwemmen, zolang ik mij maar goed voel.
Dus. Als dit goed voelen van dit ogenblik de hele dag duurt en morgen ook nog dan kom ik zondag in ieder geval koffiedrinken en misschien ga ik dan helpen bij het verwerken van de uitslagen bij de wedstrijdenl Kom ik dat ook heelhuids door, dan kom ik maandag weer zwemmen..

Geen opmerkingen: