vrijdag 14 augustus 2009

EMK Cadiz 1

Hoewel ik weet dat ik eigenlijk niets te zoeken heb bij de Europese Masterskampioenschappen heb ik mij er toch weer voor opgegeven. Het is toch altijd erg gezellig zo'n weekje weg met de ploeg. Nadat ik mij had opgegeven ging er weer van alles mis met mijn training (zie vorige blogs). Mijn doel is dus nu tenminste in de uitslagen opgenomen te worden. Dat betekent dat je onder de limiet moet zwemmen en dat is echt nog een uitdaging. Soms (vaak) zeggen mijn trainingsmaatjes en mijn fysio dat ik het wat rustiger aan moet doen. Maar ja, wat is rustig. Daarover verschillen wij van mening.
Nu blijkt dat iedereen al een bevestiging van zijn inschrijving thuis heeft gekregen behalve ik. Zouden zij echt zo ver zijn gegaan dat zij mijn inschrijving niet verstuurd hebben zodat ik rustig als supporter/coach meega. :-) Ze verzekeren mij van niet. Rond 15 augustus verschijnen de startlijsten op internet. Ben benieuwd.

Geen opmerkingen: