zaterdag 28 juli 2012

Het was in Anna Paulowna......

Een strakke blauwe lucht, wie had dat verwacht
Een intens gevoel van geluk bekruipt mij terwijl ik zwem. Voor het eerst dit seizoen heb ik mij ingeschreven voor de 1000 meter vrije slag. In het binnenbad kwam ik niet verder dan 400 meter. Ik ga van start. Het gaat lekker. Wat ben ik toch een geluksvogel is wat ik denk, wat ik voel. Mijn ogen worden nat en dat is niet door het water van, ja, waar zwem ik eigenlijk in? Een groot water bij Anna Paulowna. En tegen alle weersverwachtingen in, mooi weer. Ik zwem in open water. Ik zwem weer vrije slag. En ja, een stuk langzamer dan zes jaar geleden en ook langzamer dan vorig jaar, en misschien wel sneller dan volgend jaar. Wat doet het er toe? Ik leef, ik zwem, ik geniet. Wat kan een mens gelukkig zijn met doodmoe het water uitkomen.
Genieten van de zon

Een plant in plaats van een beker, daar heb ik meer aan.

Na 750 meter benauwd gaat het nu lekker


Ben er bijna!



De rode loper ligt al op mij te wachten



Hier struikelde ik net niet over


















1 opmerking:

Sagita zei

Ja mooi weer! En ontroerend stukje!