vrijdag 13 juli 2012

Ik blijf bezig

Vandaag weer een opruimdag gepland. Halletje boven leeg, halletje beneden leeg, drie plastic dozen leeg, vuilniscontainer vol, papierbak vol, mijn energie op.
Mijn kleindochter zag het direct bij binnenkomen. Zo niet mijn man. Die ziet niet dat het rommelig is dus ook niet als het opgeruimd is. Het eerste vind ik niet erg, het tweede uiteraard wel.

Ook mijn tas al vast gepakt voor a.s. zaterdag. Wedstrijd in Wijk en Aalburg. In mei zijn wij tijdens de jaarlijkse lk-lotgenotendag langs de locatie gevaren. Nu dus niet op het water maar in het water. Het wordt een nat dagje, dus ik neem mijn grote tent mee. Nat worden tijdens het zwemmen calculeer ik in, nat worden op de kant, daar houd ik niet van. Iedereen die mee helpt de tent opzetten mag er ook in. Ik heb al een paar aanmeldingen om mee te helpen. Die hebben het weerbericht gezien en de foto van mijn tent.                                                                 

Geen opmerkingen: