vrijdag 27 juli 2012

Aktief weekje

Deze week weer veel gefietst. Er zat zelfs een tocht tussen van ruim 30 km. Die heb ik wel gedaan met een korte rust op 9 km en  twee lange rusten op 17 en 25 km. Dit keer geen last van heupen of knieën. Wel benauwd, maar dat had ik er wel voor over.
Daarnaast ook weer veel gehoest. Vooral 's avonds en 's nachts. Zoveel dat ik vanmorgen wakker werd met veel pijn in mijn ribben. Waar die hoest nu weer vandaan komt? Is de laatste paar weken op komen zetten. Hoop dat die de komende paar weken ook weer verdwijnt.
Gisteren een rustdagje ingelast en vandaag ook maar. Voor morgen heb ik mij ingeschreven op de 1000 vrij en 1000 school. Ik heb mijzelf wel voorgenomen dat ik de 1000 vrij in de schoolslag mag afmaken (reglementair toegestaan bij vrije slag) als het echt niet gaat en dat ik mij voor de 1000 school 's middags mag afmelden.
Anna Paulowna is altijd zwemmen met veel golven en wind. En zoals het weerbericht er nu uitziet heeft de zomer ook besloten dat het nu lang genoeg geduurd heeft.
We zullen wel zien morgen. In ieder geval tent maar weer mee.

1 opmerking:

hendrike zei

Veel succes morgen!