vrijdag 27 juli 2012

Genieten

Jammer van de was op de achtergrond
Een paar jaar geleden zo'n tafel barbecue ontvangen in de vorm van een voetbal. Nooit gebruikt. De zomer van deze week vraagt er natuurlijk wel om dat ding nu eindelijk eens uit te proberen. Dat hebben we gedaan met oudste kleindochter erbij.
Was erg gezellig maar barbecue is alleen geschikt voor kleine worstjes hebben wij ondervonden. De rest toch maar even op het gas gezet. Op mijn verlanglijstje staat nu wel een echte! Genoten ook van de tuin. Waar we ook zitten, het uitzicht is echt mooi. Mijn overlevingstuintje. Wel symbolisch dat hij juist dit jaar zo mooi is. Dit jaar waarin ik eindelijk mijn beperkingen erken en zo'n beetje accepteer dat het is zoals het is. Hierbij niet in het minst geholpen door de geboorte van mijn kleinzoon.
Ik realiseer mij nog steeds dat de kans groot was dat ik de geboorte van dit ventje niet meegemaakt had. Hij zal er ook voor zorgen dat ik in mijn tuin straks toch weer plaats zal maken voor een zandbak en een zwembadje.

1 opmerking:

hendrike zei

Ja, wat heerlijk loekie, dat je dit nog mee kunt maken.En wat een heerlijk mannetje!