donderdag 29 oktober 2009

Waar is die goede opbergplaats?

Vanaf de operatie drie jaar geleden worden mijn fysiotherapie en fitness vergoed door mijn verzekering. Daar is wel jaarlijks een verwijzing van de longarts voor nodig. Deze verliep kort geleden. Geen probleem. Opgebeld naar de longarts en de verwijzing werd naar mij opgestuurd. Omdat ik mijzelf ken heb ik deze goed opgeborgen om de volgende keer bij mijn bezoek aan de fysiotherapeut mee te nemen.
Die volgende keer kijk ik dus op die goede opbergplaats maar daar ligt geen verwijzing, ook niet op de tweede goede plek en ook niet op al die andere minder goede plekken. Waar heb ik dat ding gelaten. Goed, ik bel de longarts dus maar weer op met de mededeling dat die verwijzing ergens op een hele goede plek ligt, maar dat ik niet meer weet waar die goede plek is. Ik krijg dus gisteren een nieuwe verwijzing toegestuurd, die ik op een minder goede plek opberg, namelijk in mijn tas die ik altijd bij mij heb. Vanmorgen kijk ik of er post is en wat zit daar bij? Nog een verwijzing van de longarts voor fysiotherapie. Zou hij gedacht ik stuur er nog maar een voor het geval dat? Wedden dat ik straks ook nog die eerste vind? Heb ik er drie.

Geen opmerkingen: