dinsdag 20 oktober 2009

Ik leef!

Net weer op de site van Sandra gekeken en ik heb mij voorgenomen niet meer te zeuren over het feit dat ik niet meer zo goed zwem. Ik leef. Dat kunnen heel veel mensen die na mij longkanker kregen niet meer zeggen.
Dat betekent natuurlijk niet dat ik niet mijn best ga doen toch weer op mijn oude niveau terug te komen. Dat zit niet in mijn aard. Ik ga wel meer genieten van wat ik wel kan. En heel soms mag ik dan een beetje balen als het niet zo gaat als ik zou willen :-)
Dus op weg naar een nieuwe levensinstelling!

2 opmerkingen:

Sagita zei

Gefeliciteerd!

Esther zei

Hallo Loekie,

Tja, idd heeft zijn eigen talenten, die ze toch nog een tijdje kunnen uitoefenen met longkanker. En jouw reaktie is heel begrijpelijk dat het lezen van Sandra's verhaal dat je niet moet "piepen".
Ik zag je bij Marjo staan en las je laatste blogs.
Mooie titel trouwens. Zwemmen of verzuipen. Als kind heb ik deze sport beoefend en ben ik in het bezit van 6 diploma's. En misschien ook nog wel meer dingen. Het grote verschil is dat ik 20 jaar jonger ben. En ik hou mij meer bezig met muziek en dirigeren (heb je ook een conditie voor nodig ;)

Groetjes Esther