vrijdag 23 oktober 2009

Moe

Laatste dagen veel hoofdpijn gehad en pijn in mijn schouderbladen en ribben. Dat is natuurlijk niet echt bevorderlijk voor mijn conditie. Desondanks vanmorgen met mijn dochter naar Ikea geweest om spullen te kopen voor haar nieuwe huis. Veel te veel gesjouwd natuurlijk. Daarna met man nog even naar de Mauritshoeve gefietst en daar maar direct een pannenkoek gegeten, hoeven we straks niet meer te koken.
En nu ben ik dus moe. En ondanks dat ik mij voorgenomen heb het leven wat positiever te ondergaan kan ik er nog steeds niet tegen dat ik steeds zo moe ben. Ik kan er maar niet aan wennen. Weet nog steeds niet waar mijn grens ligt en weet niet wanneer ik te hard van stapel loop. Al ken ik mijzelf goed genoeg om, als ik die grens wel zou kennen, ik er toch overheen zou gaan :-)
Gelukkig hoef ik nu niets meer dus ga straks lekker in bed tv zitten kijken. En dan morgen maar weer eens zien of ik een uurtje in het opruimen van de zolderkamer kan steken.

Geen opmerkingen: