zondag 18 oktober 2009

Luxemburg

Elk jaar nemen wij deel aan de wedstrijden in Luxemburg. Altijd hele gezellige wedstrijden. Ik zwom hier altijd hele goede tijden. Dit jaar ging ik wel mee, maar aan wedstrijden deelnemen was mij nog verboden. Wel zou ik dit weekend voor het eerst na de operatie weer een beetje mogen zwemmen.
Anders dan in Cadiz had ik er dit keer geen moeite mee. Wel hoop ik binnenkort weer eens een lange afstand te zwemmen maar op zich vond ik dit toch een heel ontspannen en vooral gezellig weekend. Heerlijk met de kinderen die meegingen (5 en 6 jaar) gezwommen. Nog een paar van dit soort weekends en ik wil niet eens meer wedstrijdzwemmen.
Zondagmorgen heb ik 100 meter achter elkaar borstcrawl gezwommen met drie duikelkeerpunten erin. De eerste 25 meter dacht ik, heerlijk door het water glijdend, ik zou zo 1500 meter kunnen zwemmen. Na 75 meter wist ik echter dat daar voorlopig nog geen sprake van kan zijn. De 100 meter heb ik volgemaakt, maar meer zat er toch echt niet in.
Zie ook het verslag op http://azpcmasters.blogspot.com

1 opmerking:

Sagita zei

Gewoon door zwemmen meisje!