woensdag 2 mei 2012

De tuin heeft er zin in. En ik ook!

Zevenblad is er tussenuit, maar wat is dit?

Hier is het een kwestie van uitdunnen, denk ik.
Wat groeit zo'n tuin als je een paar dagen weg bent. Niet in oppervlak maar in hoogte. En allemaal planten die ik er nooit in gezet heb. Ben net een uurtje bezig geweest orde te scheppen in de chaos. Tja, sinds dat ook een hobby is geworden zal ik wel moeten.
Soms kan ik onkruid niet onderscheiden van plant. Dus moet vriendin Marja weer even langs komen om mij te laten zien wat wat is. Niet alles wat onkruid heet hoeft eruit, Vingerhoedskruid en judaspenning mogen altijd blijven staan. Weet ook niet van sommige heideplantjes of zij dood zijn of alleen nog wachten op het goede seizoen. Dat zie ik dan vanzelf wel. Als zij er in augustus nog zo uit zien als nu zullen ze wel dood zijn.
Ik ga nu lekker weer douchen en dan op naar de fysio.

Geen opmerkingen: