zaterdag 19 mei 2012

Genoeg gedaan

Zo moe. Komt dat omdat het vandaag de laatste dag is van mijn nu in het verleden liggende leven. Of komt het omdat ik mij zo druk heb gemaakt om morgen de eerste dag van mijn toekomstige leven te vieren. Vandaag boodschappen gedaan. Genoeg voor twee verjaardagen.Waarschijnlijk van het ene te veel en van het andere te weinig. Ik kan  nooit goed inschatten wat ik nu werkelijk nodig heb. Jammer dat Kees pas jarig is als de houdbaarheidsdatum van geopende spullen verstreken is. Is mijn huis opgeruimd, ziet het er  opeens naar uit dat we misschien buiten kunnen zitten morgen. Maar het weer van de afgelopen dagen nodigde nu niet direct uit om de tuinstoelen tevoorschijn te halen en schoon te maken. Toch maar de stoelen onder het plastic vandaan gehaald. Niet met de hogedrukspuit schoon gespoeld, wat ik wel van plan was. Daar heb ik echt de puf niet meer voor. Beetje met een borsteltje en wat sop en dan maar een kussen erop. Had ook nog halletje en keuken willen dweilen. Misschien komt dat er morgenochtend nog van, maar ik denk het niet.
Ik doe het enige verstandige wat ik nu moet doen. Ongeacht het tijdstip, 19.09 uur, ga ik naar bed.
Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen, het begin van de rest van mijn leven vieren!

1 opmerking:

Sagita zei

Hoop dat je gisteren een leuke dag had!