dinsdag 6 juli 2010

Voldaan gevoel

Vanavond weer zo´n training waarvan je denkt, wat zou ik toch moeten beginnen zonder water. Alweer zo´n 2 km getraind binnen een uur. Dat begint er op te lijken. Ook redelijk lange afstanden gezwommen. Setjes van 300, 200, 100 meter. En het gaat allemaal lekker. Hoestend, dat dan weer wel. Een beetje begin ik nu wel te balen dat ik niet mee ga naar het WMK, maar ik vind nog steeds dat ik daar nog niets te zoeken heb. Ik richt mij nu op het NMK open water 3km vrij en 2km school. Dan heb ik toch een doel voor dit jaar. Daarbij verlies ik nog steeds niet uit het oog dat resultaten behaald in het heden geen garantie bieden voor de toekomst. Met de Spiriva merk ik echter dat ik toch meer lucht heb. En, niet onbelangrijk, ik geniet van elke training.

Geen opmerkingen: