maandag 11 januari 2010

Toch weer die grenzen opzoeken

Vandaag is de weg terug ingezet denk ik/hoop ik. Vanmorgen vroeg naar de cardioloog voor de echo en het kastje laten aanbrengen dat een 24uurs hartfilmpje moet maken. Ik verwacht hier niets van, maar goed het sluit weer iets uit.
Om 09.30 uur vanmorgen was ik weer thuis en heb toen maar direct de kerstboom afgetuigd, de overige versierselen verwijderd en alles keurig opgeborgen in de daarvoor bestemde kastjes in mijn zeer opgeruimde garage. Heerlijk als je zo overal heel gemakkelijk bij kan. Waarom heb ik dat niet 25 jaar eerder bedacht.
Daarna natuurlijk moe en zeer kortademig, dus "even" gaan ligen, wat resulteerde in 2,5 uur slapen.
Daarna weer fit dus direct de badkamer ook maar schoongemaakt. Weer kortademig natuurlijk, dus lekker op de bank naar de marathon schaatsen op Loosdrecht gekeken. Na het eten steeds kleine dutjes op de bank. Had moeite echt wakker te blijven. Nu ga ik dus echt naar bed met de bedoeling over een half uur te slapen. Morgen moet ik om half negen al weer in het diac zijn om mij van het kastje te laten verlossen.

1 opmerking:

kitty zei

Hoi,

Wanneer hoor je de uitslag van dat filmpje? En wanneer moet je naar Amsterdam? groetjes en nog veel sterkte