vrijdag 1 januari 2010

Tel uw zegeningen

De jaarwisseling hebben wij gezellig rustig met zijn tweeën doorgebracht. Vanmiddag heerlijk een uurtje gewandeld in de Ridderoordse bossen. Daar lag nog sneeuw. Ondanks de kleine afstand er wel met de auto naartoe gegaan want fietsen zou teveel geweest zijn. Een beetje beweging in de buitenlucht deed mij goed al levert het ook weer de ene hoestbui na de andere op. Zo lang ik horizontaal in bed lig hoest ik niet en dat is fijn, want dan slaap ik in ieder geval wel. Zodra ik overeind kom begint het hoesten weer. Door dat hoesten ben ik nu weer mijn stem kwijt. En dat is weer een voordeel, want praten levert ook hoestbuien op.
Tel uw zegeningen zeg ik altijd maar.

1 opmerking:

Anoniem zei

Oef, dit klinkt niet echt goed allemaal...
Ik wens je toch alle goeds voor 2010

Gr Esther