dinsdag 7 februari 2012

Nee hè, niet weer!

Is het geen mooie trap?
Al in een eerder blog schreef ik over mijn lekkere warme pantoffels die ik gekocht had. Er kleefde echter één nadeel aan die pantoffels. De zolen waren een beetje glad. De gedachte bekroop mij toen al dat dat niet zo handig was op mijn houten trap. Maar wat doe ik met zo'n gedachte? Niets! En wat gebeurde er dus gisteren. Juist. Ik sta boven aan de trap. Zet mijn ene voet op de eerste tree (van boven) en die glijdt weg. En al zittend glijd ik bepaald niet zachtzinnig van tree naar tree naar beneden.
Gevolg? Heel veel mooie kleurtjes, die per dag veranderen.
En wat was al veel eerder een hele goede ingeving waar ik nog steeds niets mee gedaan heb? Dat er een nieuwe trapleuning moet komen om mij aan vast te kunnen grijpen in soortgelijke situaties. Wanneer ga ik die trapleuning aanbrengen? Tja.....

Geen opmerkingen: