woensdag 31 augustus 2011

Zachtjes tikt de regen tegen.......

1000m schoolslag
In 13 min opgezet
Zachtjes tikt de regen...
Afgelopen weekend NK Open Water in Oosterhout met erg wisselend weer. Zon, zodat ik spijt had dat ik mijn korte broek niet aan had, maar ook regen. Hoosbuien! Maar wij zaten heerlijk droog in onze nieuwe openwatertent.De eerste dag met vier personen hadden wij 25 minuten nodig om de tent op te zetten. De volgende dag ging dat met dezelfde vier al in 13 minuten. Nu zie ik er toch al niet op mijn mooist uit als ik het water uitkom, maar op deze foto's kun je toch wel zien dat ik erg moe ben (maar ook heel erg blij en tevreden) Ik merk dat ik weer plezier heb in mijn huidige tijden. De wedstrijden zijn er spannender op geworden. De uitslag staat niet meer bij voorbaat vast. Ik geniet!


2e op NK 2km schoolslag
Ik blijf de schoolslag de eerste 500 meter toch met adembeperking zwemmen. Dan is het weer lekker dan ik de 2000 school zwom, want dan heb ik het maar een kwart van de afstand benauwd. Bij een 1000 meter is dat al gauw de halve afstand.Op zaterdag de 1000 school ging erg hard. Op zondag de 2000 school ook. De 1000 meter vrij daarna was ik niet meer vooruit te branden en heb de hele afstand benut als uitzwemmen. Ik was nog maar net het water uit toen de prijsuitreiking van de 2000 school al plaatsvond.
Heel erg moe

1 opmerking:

Jorijke zei

Loekie, hoop dat de wedstrijden van vandaag goed zijn gegaan. Bij deze wil ik ook laten weten dat as dinsdag zwemmen voor mij niet lukt ivm afspraak dokter. Dan wordt het weer dinsdag de 13de oke?
Toedeloe!