maandag 22 augustus 2011

Wat een verrassing

Zwem ik in Middelburg zo maar 23 minuten over de 1000 vrij. Twee minuten sneller dan de overige wedstrijden en de snelste tijd van de laatste twee jaar. Leuke strijd kunnen leveren zowel op de vrije slag als op de schoolslag. Zie hierboven de finish van de 1000m vrije slag. Ik lig links. Ik tik net iets eerder aan in 23.26.79. Wat een verrassing.En dan komt de schoolslag, net 30 min nadat ik uit het water kom van de vrijeslag. Ook hier weer een spannende strijd die ik nu met 10sec verlies.Eerst zie je rechts de mannen langs komen dan zie je mij weer helemaal links zwemmen. Mijn tegenstandster zwemt rechts voor mij.De 1000 meter was net te kort om haar in te halen.
Komend weekend zien wij elkaar op het NK Open Water op de 2000 school. Zal weer een leuke strijd opleveren.

2 opmerkingen:

Tina zei

Beetje adrenaline door het bijna te laat komen deed wonderen! Of zou het mijn eigen gebakken energietoevoer zijn geweest?

Loekie zei

Jouw gebakken energietoevoer natuurlijk. En jij hebt het toch ook zo uitgekiend dat wij bijna te laat kwamen zodat het met de adrenaline ook goed zat?