zondag 20 december 2009

Waar ligt mijn grens?

Grenzen niet overschrijden blijft moeilijk. Vanmorgen even thee gedronken beneden. Daarna doodmoe dus weer naar bed. Zo languit op bed liggend zie ik het kastje met 20 laatjes die eens uitgezocht moeten worden. Omdat ik het niet verstandig vind om te gaan slapen, vannacht heb ik ook al tot vier uur wakker gelegen omdat ik overdag een dutje had gedaan, denk ik waarom niet het een met het ander combineren. Dus zittend in mijn bed gooi ik alle laatjes leeg in een hele grote zak en ga sorteren.
Gevolg?
Mooi opgeruimde laatjes, dat is het probleem niet. Maar wel heel erg moe en heel veel hoesten. En weer een stijgende temperatuur. Dus zelfs zittend laatjes opruimen is al teveel.
Nu ga ik dus echt liggen. Misschien is er wel een leuke Kerstfilm en anders kan ik nog uitwijken naar Animal Planet.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Toch maar ff goed uitzieken!

Gr Esther

Sagita zei

Kennelijk in bed! Ik had je al een poosje gemist, weet nu wat de oorzaak is. Doe je een beetje rustig aan!