dinsdag 22 december 2009

Toch een beetje bang

Koorts gedaald, wel verhoging. Voel mij weer wat beter maar hoest nog steeds heel erg veel. En dat maakt toch weer angstig. Ik houd mijzelf voor dat deze hoest een restverschijnsel is. Maar toch. Een longontsteking en aanhoudende hoest stonden aan het begin van de afgelopen drie en een half jaar. Kan natuurlijk ook zijn dat die periode nu in stijl ook zo afgesloten wordt. De huisarts wil dat ik een foto laat maken. Ik hoop dat de huisarts mij morgen gerust kan stellen. De vraag is of ik wel gerust te stellen ben.

Nagekomen bericht: Op de foto zijn geen wijzigingen te vinden ten opzichte van de vorige foto. Dus goed bericht. Voel mij door deze uitslag een stuk lichter, maar hoest er niet minder door. Nu codeïne gekregen om de hoestprikkel te onderdrukken. Hoop dat het helpt. Dan ga ik vanavond eens proberen mijn huis in kerstsfeer te brengen.

Geen opmerkingen: