maandag 28 december 2009

En dan maar weer wachten

Nog steeds koorts en opnieuw veel hoesten dus vanmorgen weer naar de huisarts. Vertel haar ook dat mijn peak flow nog lager is geworden dan hij al was. Dat ik ondanks dat ik gewoon eet en niet beweeg toch 2 kg afgevallen ben de afgelopen week. Ze wil mij doorverwijzen naar mijn longarts en zal hem zelf bellen. Binnen een uur word ik terug gebeld door haar. De longarts wil eerst een CT-scan en daarna een afspraak. De secretaresse longpoli zal contact met mij opnemen voor een afspraak. Nog geen half uur later de longpoli aan de lijn. Woensdag a.s. (30/12) de CT-scan. Dinsdag 5 januari de afspraak bij de longarts. En nu begint dus weer het wachten. Gelukkig heb ik genoeg afleiding. Ik hoest!

5 opmerkingen:

Sagita zei

Rottig zeg! Ik blijf toch hopen dat het gewoon een stomvervelend virus is, dat iemand met een beperkte longcapaciteit flink zit te pesten. En als alles weer op rust is: ik zoek een wandelmaatje in 2010: ongeveer één keer per week er even uit.

Loekie zei

Afgesproken. De eerste week van januari nog maar niet.
gr.
Loekie

Sagita zei

Deal!

Sagita zei

Ik ga een paar dagen naar Stompwijk. Jij in de tussentijd goed beter worden. Sterkte morgen, een fijn uiteinde en een goed begin in 2010 met een goede uitslag!
toi toi toi!

kitty zei

Hoi,
Loekie ik wacht met je mee. Veel sterkte en het is gewoon een ordinair griepje(hoop ik).
We wachten maar af.
Veel sterkte in de tussentijd.
groetjes