zondag 20 september 2009

Terugblik op EMK Cadiz

De EMK zit erop en ik moet zeggen. Het was een ontzettend leuke, gezellige week. Zoals ik in mijn vorige stukje al schreef had ik totaal geen EK-gevoel, en dat is zo gebleven. Wat wel kwam is een ontzettende zin om mijn afstanden te zwemmen. Ik zat zonder druk en zonder zenuwen in de voorstartruimte en ging ontspannen het water in. Eenmaal in het water heb ik wel gegeven wat ik had want zo ben ik dan ook wel weer. Dit resulteerde in tijden rond niveau NMK Eindhoven. Beter dus dan ik had verwacht. Misschien, als ik nu eens een jaar zonder problemen kan trainen.......
Voorlopig niet aan denken. In herinnering houden de ontzettende gezellige week met teamgenoten die mij ook steunen als ik het toch weer even moeilijk had (de eerste dag, de start van de 400 vrij zonder mij) en het plezier dat ik weer had in zo hard mogelijk door het water gaan. Klik voor het verslag van deze week op onderstaande link.

2 opmerkingen:

Sagita zei

Zo die week heb je toch maar weer in je badtas zitten! Nu nog de foto's bij je blogs. Je kan een blog bewerken in startpagina. Kies rechts boven 'bericht bewerken'. Je krijgt nu een overzicht van je blogs, die je kan bewerken, of verwijderen of zoiets. Kies bewerken en je krijgt de html versie van je blog waarin je van harte in kan rond spitten. Je kunt er ook foto's aan toevoegen door op het betreffende icoon te klikken. Volgens mij volgt het dan vanzelf. Een afbeelding toevoegen, lay out kiezen, en uploaden. Voor je publiceert even kijken of je plaatje wel op de goede plek zit. Zoniet even knippen en plakken in je tekst tot hij zit waar je hem wil hebben.
Succes!

Sagita zei

Wauw! Wat een mooie foto!