dinsdag 19 juli 2011

Soms werkt het andersom

Ik train omdat ik dat leuk vind. Ik train om in conditie te blijven en ja, ik train ook om tijdens de wedstrijden goede resultaten te kunnen halen. En wat blijkt nu? Het is precies andersom. In de wedstrijden in open water was het enige zichtbare resultaat dat ik finishte, dus de afstand had volgehouden. Ook niet onbelangrijk natuurlijk. Ook kon je zien dat ik blij was weer in sloot en plas te liggen. Maar wat blijkt nu verder? Ik kan weer trainen! Was het zondag tijdens de training nog een beetje bijkomen van de wedstrijd zaterdag, gisteren heb ik een echte training gedaan. 300m wisselende slagen; 300m b, 300m a en 100m b. Daarna 4x100m afwisselend 25m techniek en 25m hele slag in bc, rc en ss. Vervolgens 3x200m die alle drie vlak in 5 min gingen. Ik eindigde met nog zo’n 400m benen. Met alleen benen achter een plankje zwem ik altijd graag uit. In dit geval kreeg ik er alleen zware benen van, dus nog maar even 100m hele slag om daar weer van bij te komen. Bij elkaar 2500 meter in 5 kwartier. Dit heb ik in maanden niet voor elkaar gekregen.Ik werd net wel wakker met spierpijn.
Kijken wat ik woensdag doe.

Geen opmerkingen: