woensdag 12 mei 2010

Tja, wat moet ik er van zeggen

Vandaag naar het AMC voor mijn afspraak met de longarts voor de uitslag van de onderzoeken. Mijn longen en hart zijn in orde. En dat is natuurlijk goed nieuws. En ik heb een zeer goede conditie. Alleen ik hoest en ik ben moe. En daar is niet echt een verklaring voor. Dan heb ik ook weinig aan die goede conditie. Of het moet zijn dat ik dan goed kan volhouden lang in mijn bed te blijven liggen of lang op een stoel te blijven zitten.
Wel blijkt er nog steeds een chronische ontsteking te zijn in mijn luchtwegen (dat schijnt een eigenschap van chronisch te zijn, die gaat niet weg :-) en dat zou de oorzaak kunnen zijn. De antibiotica heeft tot nu toe daarvoor niet geholpen.
Dus nu weer doorverwezen naar de KNO-arts. Dit keer gewoon in het Diak in Utrecht.
Hoe zo in een gat vallen als je stopt met werken? Ik zou niet eens tijd hebben om te werken.
En o ja, natuurlijk weer mijn lotgenootje tegengekomen in het AMC.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat kom jij E toch vaak tegen in het ziekenhuis, moet je zelf zo vaak voor controle?

Voor de lol zul je er wel niet naar toe gaan of is het restaurant met het gebak zo goed :-)
gr.
M