maandag 10 mei 2010

Hoe krijg ik het voor elkaar

Afgelopen weekend de Open Nederlandse Kampioenschappen voor Masters. Ik verwachtte er niet veel van gezien mijn trainingsarbeid, maar dat viel alleszins mee. Sterker nog: ik was dik tevreden. Nu ik de vrijeslag afstanden laat voor wat ze zijn omdat ik die afstanden niet (nog niet) aan kan heb ik mij op de schoolslag en rugslag geworpen. En wat gebeurt er? Ik laat op deze afstanden bijna al mijn concurrenten achter mij. Op de 200 school haalde ik zo maar 2 sec van mijn beste tijd (vorig jaar gezwommen) af. De 50 vrij ging steeds sneller. In de estafette zwom ik die in 46; ´s middags op het individuele nummer deed ik er 44.44 over, ongekend snel voor dit moment. De volgende dag ging het in de estafette in 43.10 nog sneller. Jammer dat het toernooi niet drie dagen langer duurde.... :)
Met vier medailles individueel (2 goud en 2 zilver) en 2 gouden voor mijn aandeel in de twee estafettes was ik zeer tevreden.
Op naar Grootebroek a.s. zondag. Daar ga ik proberen of ik weer een 400 vrij kan zwemmen.

Geen opmerkingen: