vrijdag 28 mei 2010

En zo is het kringetje rond

Weten jullie het nog. Ik hoestte en op de scan was te zien dat er ontstekingen in mijn bijholtes zaten, dus via mijn longarts naar de KNO-arts. Opname van één dag en nacht voor het schoonmaken van mijn holtes. Hoesten bleef. Door longarts naar AMC gestuurd. Opnieuw helemaal door de molen. Hart en longen doen wat zij doen moeten maar er worden ontstekingen in de longen geconstateerd, dus 2 maanden aan de antibiotica. Hoesten bleef. Longarts AMC stuurt mij door naar de KNO-arts, gelukkig weer gewoon in het Diak in Utrecht. Ik moet 2 weken lang 1x per dag een tabletje innemen en een spray gebruiken, 3x per dag 2x in elk neusgat. Dat moet boven de wastafel. Vond ik een vreemd advies, tot ik de eerste spray nam. Niet alleen mijn neus, maar ook de keuken is behandeld, zo´n straal komt er uit dat apparaat. Over twee weken een scan. Dat is 11 juni. Gelukkig is deze scan in de morgen gepland zodat ik ´s middags gewoon naar Apelddoorn kan voor drie dagen wedstrijden in het Kristalbad. Op woensdag 16 juni volgt dan de uitslag van die scan en hoe verder.
En o ja, woensdag 2 juni heb ik nog een afspraak met mijn eigen longarts.
Maar nu eerst drie dagen feestvieren met mijn zwemclub die dit weekend 100 jaar bestaat.

Geen opmerkingen: