donderdag 15 april 2010

Eén saucijsenbroodje of 3 kroketten?

De laatste tijd, na de onderzoeken in Amsterdam zat ik toch met een heleboel vragen, waarop ik zelf antwoorden zat te bedenken, maar waarvan ik dan de juistheid niet kon toetsen. Nergens antwoorden te vinden op internet.
Afspraak gemaakt met de longverpleegkundige voor vanmorgen. En hoera, zij wist de antwoorden wel op één na en daarover zou ze contact opnemen met mijn longarts en mij dan terug bellen.
Ik liep helemaal vrolijk de trap af en besloot in het restaurant mijn goede bui te vieren met een kop warme chocola en een saucijsenbroodje. De serveerster wist mij te vertellen dat een saucijsenbroodje niet zo slecht was, want ze had gelezen dat het opwoog tegen drie kroketten. Dat heb ik even tot mij door laten dringen en toen ook nog maar slagroom op de chocolademelk genomen.
Van dit soort redeneringen houd ik. Maakt het leven een stuk eenvoudiger.

1 opmerking:

Anoniem zei

Pffft best wel moeilijk als je besluit te stoppe met wedstrijdzwemmen.
Ik moest wel ff gniffelen om je verhaal met de auto en dat je door 2 rokende gentlemen's geholpen bent. Ik ben zelf geen anti-roker (hoe kan het ook.....ik heb zelf ook gerookt), maar kan niet meer zo goed tegen die stinklucht...
En gewoon (wel met mate) lekker snoepen als je het zo lekker vindt
Gr Esther