vrijdag 26 februari 2010

Beter leren hoesten?

Vandaag kreeg ik de raad van mijn begeleider uit het ziekenhuis met wie ik regelmatig gesprekken heb om een longverpleegkundige te raadplegen om beter te leren hoesten. Nu dacht ik dat ik het hoesten al redelijk onder de knie had. Hij dacht echter aan technieken die het hoesten minder vermoeiend maakte. Goed idee. Nadeel hiervan is dat mocht dit werken ik dan geen excuus meer heb om overdag op bed te liggen. Dat kan niet als je niet moe bent. Dit overwegende toch maar even naar de longpoli gegaan en gevraagd of een afspraak voor mij met een longverpleegkundige erin zat. Mijn longarts is de enige die kan zeggen of zoiets zinvol is voor mij en die was er niet. Dinsdag word ik hierover teruggebeld. Ben benieuwd. Mochten die technieken inderdaad bestaan en zouden die bij mij helpen dan moet ik wel weer naar een nieuwe tijdbesteding uitzien. Misschien zou zwemmen iets voor mij zijn?

Geen opmerkingen: