zondag 8 november 2009

(te?) Druk weekend

Zaterdagmorgen mijn tweede bijeenkomst als leercoach met mijn cursisten. Dat gaat heel leuk. Gelukkig op een lokatie in De Bilt, want het begon al om half negen ´s morgens. Om half elf werd ik opgehaald door mijn dochter die mij naar het AMC bracht voor een longkankersymposium dat eigenlijk al om half elf begonnen was.
Het AMC is niet zo moeilijk te vinden. De hoofdingang daarentegen wel. Is er soms een patientenstop? Min of meer toevallig toch gevonden waar wij naar binnen konden. Meer mensen blijken veel rondjes te hebben gereden voordat zij de ingang vonden. Niet handig voor een ziekenhuis. Voor een verslag van deze dag zie bericht patientendag longkanker hieronder. Thuisgekomen ontzettend moe en naar bed gegaan. Van 15.00-19.00 uur geslapen.
Zondagmorgen naar de training. E. had een taakstraf van mij gekregen omdat hij al een paar keer te laat was met inschrijvingen voor een wedstrijd. Hij kreeg de opdracht mijn techniek te observeren en waar mogelijk te verbeteren. Ik heb nu weer wat aandachtspunten voor de vrije slag en schoolslag. Was toch ook weer erg vermoeiend en heb dus niet het hele trainingsprogramma afgemaakt. Om 14.00 uur thuis meteen weer naar bed gegaan en tot 18.00 uur geslapen.
Proberen om vanavond wakker te blijven, want anders slaap ik vannacht niet een dan zit ik in een volkomen verkeerd ritme.

Geen opmerkingen: