woensdag 19 juni 2013

Daar draai ik mijn hand niet voor om....

Toen ik vanmorgen wakker werd was ik ontzettend benauwd. Dat zal wel aan het weer gelegen hebben. Toch maar naar het zwembad, waar ik met redelijk gemak 2400 meter heb kunnen zwemmen in setjes van 600 meter. Daarna uiteraard de koffie en broodje gezond als beloning. Daar doen wij het toch eigenlijk voor. Vanmiddag besloten wij (Kees en ik) mijn zus op de camping te bezoeken. Op de fiets wel te verstaan. Dat is zo'n 20 km van ons vandaan. 2x 20 km is 40 km. Ach dacht ik. Moet kunnen,  desnoods laten wij de fietsen daar staan en nemen we de bus
naar huis. Doen we dat de volgende dag precies andersom. Daar draai ik mijn hand niet voor om. Nee, mijn hand niet, mijn knieën wel. De terugweg uiteraard ook met de fiets afgelegd. Opgeven zit niet zo in mijn systeem. En ja, al fietsend, draaien die knieën wel. En dat heb ik geweten, en nog! Maar het gevoel van heerlijk weer eens een afstand te hebben kunnen fietsen overheerst.

1 opmerking:

Sagita zei

Veertig kilometer? Echt te gek! Dan mag je wel een beetje pijn in je knieën hebben toch!