zondag 5 augustus 2012

Volgende keer beter nadenken

Heel in de verte, voorbij de zeilboot, ligt het keerpunt.
Gisteren toch weer iets teveel gedaan. 20km gefietst, twee uur gewandeld achter de kinderwagen. Op dat moment gaat alles goed maar thuis merk ik het al. Linker heup doet pijn en doodmoe. Niet verstandig dus met de 1000 meter vrij voor de boeg vandaag. Spijt? Helemaal niet.

Vandaag dus naar Hoorn voor mijn tweede 1000 meter vrij. En daar had ik dus beter over moeten nadenken voordat ik mij inschreef.  De wedstrijd vindt plaats in de haven van Hoorn en Hoorn ligt aan het IJsselmeer. Dat betekent dus wind en golven. Lekker handig als je voor de tweede keer probeert een 1000 meter vrij te zwemmen.
Maar het is mij wel gelukt. 27.46.09 was de tijd. Dat wel. De nummer 1 deed het in 16 minuten. Maar het startgeld blijft 6,50 ongeacht de tijd die je erover doet. Dus ik had meer "genieten" voor mijn geld. Het gaat goed met mij. Nog drie wedstrijden en ook dit klassement is vol gezwommen.


Op de terugweg even bij vriendin in Castricum langs. Ik was nu toch in de buurt. Ter informatie: De afstand De Bilt - Hoorn is één uur. De afstand De Bilt - Castricum is ook één uur. En de afstand Hoorn - Castricum? Precies, ook één uur. Maar het is ook Noord-Holland en aan dezelfde kant van de tunnel, dus ja, ik was toch in de buurt.

1 opmerking:

Manja zei

Ehh, dan moest je via Hoorn weer naar de Bilt?
Het lijkt wel zo'n ouderwetse reken-som,hoe lang was Loekie onderweg???
LANG,