woensdag 8 augustus 2012

Daar gaan we weer

Al een maand of twee heb ik 's avonds weer hevige hoestbuien, al dan niet productief en ik ben vaak benauwd. Eén trap op en ik sta al te hijgen. Vanmorgen was ik het zat en ben dus even bij de huisarts langs geweest. Eigenlijk om uit te sluiten dat er wat aan de hand was, maar nee. Vocht achter mijn logen dat wijst op een infectie en dus een antibioticakuurtje. Dit was niet wat ik verwachtte, maar kwam ook niet direct als een verrassing. Die longen blijven nu eenmaal een zwakke plek. Wel lastig is dat de medicijnen die ik nu gekregen heb niet te combineren zijn met zonnig weer, net nu de voorspellingen  meer zon aangeven voor de komende dagen. De apotheek gaf mij  daarom een tubetje zonnebrandolie factor 50 mee. Zondag moet ik mij  dus heel goed insmeren voor de start van de 1000 meter vrij. Misschien glijd ik dan wel lekker door het water.
Met een weekje moet het afgelopen zijn met het hoesten, zo niet, dan weer een foto en een afspraak. Ach, heb ik weer iets om naar uit te kijken.

1 opmerking:

L@n zei

He lieve Loekie,

Ik hoop dat je kuur goed is aangeslagen en dat je inmiddels een beetje opgeknapt bent.
Wens je in ieder geval beterschap en vind het heel knap wat je ondanks je kuur nog allemaal gedaan hebt!

Groetjes Jolanda