vrijdag 20 april 2012

Weer een deadline gehaald

Maar daarmee ben ik er nog niet.  Bureau is dan wel leeg en er kan weer aan gewerkt worden. Kasten zijn opgeruimd. Papierwerk is, voor zover niet bij het oud papier beland, keurig gesorteerd in schapjes opgeborgen. Maar Ik heb ook nog heel veel medailles.
Dit is maar een heel klein gedeelte van mijn voorraad medailles
Deze wil ik van hun linten ontdoen. De linten kunnen weer goed door de vereniging hergebruikt worden. De medailles worden overzichtelijk opgeborgen in doosjes. Hier zal nog heel veel tijd in gaan zitten en het zal heel wat nagels kosten, maar dat kan ik doen in uurtjes dat ik niets te doen heb (wat is dat eigenlijk, niets te doen hebben?)
En wat er dan nog ligt is een hele stapel t-shirts, die ik bij openwater wedstrijden kreeg. In eerste instantie wilde ik die ook weg doen, maar in tweede instantie heb ik besloten de logo's en teksten ervan te bewaren en hiervan een dekbedovertrek te maken. Dat wordt dus knippen, rangschikken, naaien enz.
We zijn er dus nog lang niet, maar wel op de goede weg. Ik begin opruimen echt leuk te vinden.
Op naar de logeerkamer! 


 












1 opmerking:

Esther zei

Je mag een keertje hier naar toe komen, want ik heb hier nog veel te veel op te ruimen ;)