donderdag 13 januari 2011

Toch nog goed nieuws

Er is een botdichtheidsmeting bij mij gedaan. Daar bestaat een heel mooi latijns woord voor, maar dat ben ik nu even kwijt. Vandaag kreeg ik de uitslag via mijn huisarts. Dezelfde huisarts die mij het leven gered heeft door mij op basis van niets anders dan zijn intuitie door te sturen naar de longarts. Er is wel een wat verminderde dichtheid geconstateerd, maar niet verontrustend. Dit hoort gewoon bij de leeftijd. Op mijn vraag of ik dus gewoon weer door kon gaan met vallen kreeg ik het antwoord dat hij daar absoluut geen bezwaar tegen had. Gelukkig, want dat is toch het enige waar ik op dit moment erg goed in ben. Mijn huisarts vond ook wel dat pech mij achtervolgde de afgelopen jaren, maar zei hij, dat is dan weer goed voor de andere mensen want, als je uitgaat van gemiddelden, hoeven minder mensen nu ongelukjes te krijgen. Dat is toch weer een mooie gedachte.

1 opmerking:

Sagita zei

Misschien heb je al je geluk opgesoupeerd met het vroeg ontdekken van je longkanker. Ja daar moet je nu natuurlijk voor boeten met wat extra pech! Hoop dat jij alvast voor mij een keer gevallen en genezen bent!;-)