woensdag 12 januari 2011

Nieuwe accu en een nieuw stuk elastiek?

Sinds maandag loop ik zonder brace. En hoewel ik de dagen heb zitten aftellen dat hij eraf mocht verlang ik er nu toch weer een beetje naar terug. Mis toch de steun om mijn been.
De breuk was mooi aan het helen. Heb ik zelf kunnen constateren op de foto. Er komt ook al weer flink wat beweging in mijn knie, maar meniscus en banden en pezen bezorgen mij nog wel een behoorlijke pijn. Waarschijnlijk moet ik toch wat meer rust nemen.
Waar ik moeite mee heb is mij weer helemaal op te laden om te gaan trainen. Ik vraag mij af of dat nog zin heeft. Iedere keer als ik weer een beetje in vorm begon te komen gebeurde er iets waardoor ik weer helemaal opnieuw moest beginnen om mijn conditie weer op peil te brengen. Ik voel mij nu net een elastiekje dat te vaak is uitgerekt, de veerkracht is weg. Ik mis ook mentaal de kracht om mij weer op te laden, dus de accu is ook aan vernieuwing toe.
Voorlopig houd ik het zwemmen puur revalidatief (variatie op recreatief).Ik mag trouwens niet anders. Of ik nog tot aanschaf van een nieuwe accu en elastiek overga weet ik nog niet.

Geen opmerkingen: