zaterdag 9 oktober 2010

Ik geef je een roosje, mijn roosje.....

Een liedje van Conny Vandenbos. Ik luister graag naar liedjes van haar en ik houd ook van rozen, maar het ligt er wel aan welke soort. De gordelroos die het nu al een week of vijf erg goed doet bij mij, wil ik toch wel graag kwijt. Het lijkt nu een PHN te gaan worden: Post Herpitische Neuraligie. En dat klinkt dan toch wel weer heel mooi. Bij één op de vier patiënten gebeurt dat en de kans dat ik tot de gelukkigen behoor is aanwezig. Ach ik mag nog van geluk spreken. Mijn moeder heeft ook gordelroos gehad, maar die was er doodziek van. Dat ben ik niet. Het doet alleen behoorlijk pijn, maar gelukkig helpt de diclofanac daartegen. Het heeft gelukkig ook geen invloed op mijn conditie (toch?)Dat zal ik morgen wel merken, dan heb ik weer wedstrijden. Ik heb wel een beetje snel ingeschreven met tijden die echt niet haalbaar zijn op dit moment. Zelfs niet als uitdaging geschikt zijn. Ik ga gewoon lekker zwemmen en zie wel hoe ik ervoor sta op dit moment. Afgelopen week een training overgeslagen omdat ik deze week toch wel erg moe was. Maar dat noem ik dan gewoon gas terug nemen voor de wedstrijd. Taperen dus. Klinkt beter dan niet zwemmen omdat ik moe ben.

Geen opmerkingen: