zondag 10 oktober 2010

Ik ben op weg

Vandaag dan de eerste test. Levert het regelmatig kunnen trainen resultaat op. En jawel. Vandaag sneller dan verwacht en nog een lange weg te gaan (let op het woordje "en" ipv "maar"). Ik zwem nu langere afstanden dan vier jaar geleden. Sterker nog. Vier jaar geleden was ik blij dat ik nog drijven kon. Maar of ik die tijden van januari 2007 nu ook weer zwem in januari 2011 weet ik nog niet. Heb mijzelf wel beloofd dat ik er keihard voor zal werken en dat als het niet lukt, (weer "en" ipv "maar") ik mij erbij neer zal leggen dat ik dan gewoon langzamer ben geworden. En dan ben ik nog beter af dan de meesten van mijn lotgenoten.
Vanavond lekker uit eten gegaan met echtgenoot om het even te vieren. De serveerste was een meisje dat ik in de klas heb gehad in het laatste jaar dat ik op school was, maar die ik natuurlijk niet herkende. Ik ben een oen in het onthouden van gezichten en namen. Op dat gebied mis ik echt een hersencelletje. Maar toen zij haar naam zei wist ik wel wie zij was. Kostte mij natuurlijk wel weer extra fooi, want ja, je wilt natuurlijk wel dat ze leuk herinneringen aan je hebben.
Kortom, een heel tevreden mens gaat nu naar bed.