vrijdag 9 augustus 2013

Het kon niet uitblijven


En het bleef maar goed gaan. Paar weken achter elkaar drie trainingen per week van tegen de 3km. Daarbij ook nog eens de wedstrijden in het weekend in open water en ik kwam op ruim 10 km per week. Maar dan komt er toch een kleine terugslag. Kon niet uitblijven. Woensdag veel hoesten tijdens de training. Ik had het ook koud tijdens het trainen wat heel vreemd is omdat ik mijzelf warm kan zwemmen buiten bij wedstrijden in open water van 16 graden. Ben er met 1000 meter dus maar uit gegaan. Maar gelukkig vandaag ging het weer beter. Heb de aantallen pufjes per dag iets verhoogd. Misschien dat dat het was. Wel bij 2000 meter gestopt. Luisteren naar je lichaam heet dat. Gewoon de taper iets vroeger inzetten. Of ik nu 9 km of 6 km per week train maakt ook niet meer zoveel uit voor het resultaat bij het EMK. Belangrijker is dat ik regelmatig train en uitgerust aan de start verschijn. Vandaag over drie weken ga ik al naar Eindhoven. Heb er echt zin in.

Geen opmerkingen: