dinsdag 23 juli 2013

Nou ja zeg

Een minioor denkt dat ik oud ben maar geeft me toch nog wel 28 jaar. Goed, dat is wel al 5 jaar geleden, maar toch. Deze winter wil ik gaan trainen in een baan die voor banenzwemmers is uitgelegd. Dan word ik op strenge toon door een oudere zwemster in de baan tot de orde geroepen "deze
baan is voor 50+ hoor". Ja? En? Vandaag zwemt er in de baan naast mij een goede veertiger. Als wij tegelijk aankomen bij de kant vraagt hij "Zwem jij op je oude dag nog goed? " .........? Allereerst was mijn oude dag gisteren, vandaag weer met een nieuwe dag begonnen en dan, hij heeft mij toch zien zwemmen?
Was toch een lekkere training met een hele baan voor mij alleen.

1 opmerking:

Marion Staal zei

hahahahahahaha Loekie, wat een geweldig geschreven stuk zwem jij maar lekker door hoor XXX