zondag 31 maart 2013

Toch weer een beetje moeilijk

EMK-Mascotte
In september worden de Europese Kampioenschappen voor Masters gehouden in Eindhoven. Leuk, een keer in eigen land. Lekker goedkoop ook, maar dat terzijde. De Europese ranglijsten over 2012 zijn beschikbaar. Makkelijk als je nog zit te dubben wordt het nu deze afstand of kan ik toch beter voor die andere afstand kiezen. Voor mij maakt dat niets uit. Mijn keuze is beperkt en ik zal ergens achterin eindigen. Ik kijk naar mijn oude afstanden. Tja, als ik mij ontwikkeld had zoals te verwachten was, ook kijkend naar mijn zwemmende leeftijdsgenoten, had ik op de 200 en 400 meter vrije slag wel medaillekansen gehad. Op de overige afstanden had ik bij de beste zes/acht kunnen zitten. Waar ik mij nu bevind? Geen idee, de ranglijsten eindigen bij nummer 10. En mijn oude afstanden kan ik niet eens meer zwemmen. Ik beperk mij tot de 100 en 200 rug en 100 en 200 school. Ik heb mij ook opgegeven voor de 3 km open water maar of ik die ook kan zwemmen?
En ja, ik heb het hier nu eventjes moeilijk mee. 
Straks komt mijn kleinzoon gelukkig. Kan ik weer relativeren, weet ik weer wat echt belangrijk is.




Geen opmerkingen: