vrijdag 15 maart 2013

Ook buiten het zwembad kun je records breken


Al ruim zes weken loop ik te genieten van alle mogelijke virussen die rondvliegen. De NMK was het laatste weekend dat ik mij echt lekker voelde. Nog een geluk dat ik die griep net na en niet net voor of tijdens het NMK kreeg. Dat is weer die timing waar ik toch wel goed in ben.
Maar nu ben ik het echt zat. 's Morgens denk ik het valt wel mee, maar in de loop van de dag komen de hoestbuien weer opzetten. Alle spieren die gebruikt worden bij het hoesten doen pijn. Daarbij ben ik doodmoe. Maar een lichtpuntje. Ook buiten het zwembad kan ik records breken.
De records tot nu toe:
Griep en nagenieten hiervan nu al bijna zeven weken.
De hoogste temperatuur gemeten 39.8.
De langste hoestbui die ik had duurde 3 1/2 uur.
Dat zijn toch prestaties waar je U tegen zegt.
De wedstrijd in ons eigen bad moet ik helaas laten lopen/zwemmen. Boven de 10 minuten zwemmen op een 400 meter? Nee, daar houdt mijn lol in het zwemmen op. Er zijn grenzen.

1 opmerking:

Jorijke zei

Wat vervelend Loekie, beterschap!