dinsdag 9 oktober 2012

Zou het helpen?

En dit kunststuk moet dan, in mijn mond geplaatst, ervoor zorgen dat mijn luchtwegen 's nachts vrij blijven. Zoals al eerder vermeld blijk ik aan obstructieve apneu te lijden. Dat is een mooie uitdrukking voor het stokken van mijn ademhaling terwijl ik snurk. Gevolg hiervan is te weinig zuurstof tijdens mijn slaap en dit kan de vermoeidheid overdag verklaren.
Vannacht voor het eerst geprobeerd. Ik werd wel redelijk fit wakker. Had ook de hele nacht door geslapen dus dan is dat ook wel wat je mag verwachten. Twee uur later was ik echter wel weer moe. Maar natuurlijk is het niet reëel na één nacht al resultaat te verwachten. Wel leuk is de vraag van mijn man. Of het hielp? Tja, dan moet ik eerst weten of ik die nacht niet gesnurkt had. Hij had niets gehoord, want hij sliep. Ja, dan weet ik het ook niet. Ik sliep ook! Hoe komen wij er dan achter? Bandrecorder mee laten draaien? Maar wie heeft tijd om 8 uur lang die band terug te luisteren? Ik niet. En ook op de achtergrond afspelen tijdens de dag lijkt mij niet zo'n goed idee. Echtgenoot dan maar de hele nacht laten opblijven?
We wachten eerst maar eens een weekje af. Mocht ik dan opeens helemaal hyper zijn kunnen wij er vanuit gaan dat het helpt. Help het niet, dan is het in ieder geval mooi meegenomen dat ik niet meer snurk.

4 opmerkingen:

Sagita zei

Grappig!

Anoniem zei

Leuk verhaal Loekie en stel je voor dat het helpt vang je mooi meerdere vliegen in een klap !!
Succes met het uit proberen

Jolanda zei

Stom, verkeerde knoppie gedrukt

Esther zei

Hahahhaha Loekie......bestaan er dan bandrecorders die 8 uur achterelkaar kunnen opnemen? ;)leuk verhaal!