zaterdag 3 maart 2012

Personal coach gevraagd

Het zat er al aan te komen. Na een paar drukke weken die in het teken stonden van training geven, zelf trainen, wedstrijdinschrijvingen doen, zelf wedstrijd organiseren en een aantal ziekenhuisbezoeken zei mijn lichaam stop. Gisteren probeerde ik dat nog voor te zijn, door niet naar het zwembad te gaan, maar gewoon naar huis en naar mijn bed. Dat was echter te laat. Ik had veel eerder aan de rem moeten trekken. Vanmorgen  op weg naar het zwembad voor het geven van drie uur training, het zelf trainen van een uur, uitslagen verzorgen van de schoolzwemwedstrijden van een paar uur en daarna coachen van een wedstrijd van ruim drie uur zei mijn lichaam, wie niet luisteren wil moet maar voelen. Ik ging door mijn rug. Met veel pijnstillers nog twee uur training kunnen geven in plaats van drie en de uitslagen kunnen verzorgen 's middags. Het zelf zwemmen moest ik overslaan en ook voor het coachen van de wedstrijd heb ik mij maar afgemeld. Mijn lichaam trekt dit allemaal niet meer. Mijn hoofd werkt echter niet mee. Dat bedenkt nog allerlei leuke dingen die ik er toch nog wel bij kan doen. Nee dus.
Daarom met spoed een personal coach gevraagd. Niet om mijn lichaam in beweging te brengen en te houden, maar om mijn hoofd af te remmen.

9 opmerkingen:

Neeltje zei

kom maar op wil ik wel doen hoor hoef je geen advertentie voor te zetten

Loekie zei

Weet waar je aan begint. Als je mijn blog leest weet je dat ik moeilijk te sturen ben.

Neeltje zei

whow ik ben aan het lezen...bezige bij, dit is toch allemaal ook wel heel erg veel. lieve loekie je zult en wilt het niet geloven maar je bent geen 20 meer...en ziek geweest, dat is toch echt te veel.......

Loekie zei

Ja, dat weet ik al een paar jaar, maar wat doe ik met die wijsheid?

Neeltje zei

tja... doseren is het motto denk ik, niet alles op een dag willen en misschien toch wat dingen afstoten al hoe moeilijk ook. ik leef al jaren met dit systeem ivm met de fibro die ik heb. het is echt niet makkelijk dat weet ik ook maar dit elke keer op je neus gaan omdat je teveel hebt gedaan ook niet lijkt me.

Loekie zei

Misschien heb ik wel masochistische neigingen. Ik zal er eens een nachtje over slapen. En daar begin ik nu maar mee, want anders is die nacht om voor ik het weet.
Welterusten

Neeltje zei

hahaha ja en dan ben je morgen weer te moe om van de mooie zondag te genieten. slaap lekker lieve loekie en tot gauw.

Anoniem zei

Ff pas op de plaats en dan er gewoon weer voor gaan ;)

Esther zei

Oeps door je rug.....dat is niet fijn......maar dat gaat wel weer over en dan gewoon weer gaan hoor :)