woensdag 7 december 2011

The day after (Max 4)

Een dag later beginnen de zenuwen pas echt goed toe te slaan. Is het wel goed gegaan? Heb ik geen gekke dingen gezegd?  Wat halen ze er uit? Kom ik wel een beetje genuanceerd over? Hoe klinkt mijn stem? Mijn stem is niet meer de stem die ik vroeger had, voordat ik die beademingsbuis eruit trok toen ik diep in slaap gehouden werd.
De maakster van het programma belt mij. Ze vraagt hoe ik het beleefd heb. Vertel haar dat ik wel een "beetje" zenuwachtig ben over het resultaat. De interviewer was zeer tevreden over mij vertelt zij. Daar ben ik dan wel weer blij mee. Het geheel is terug gebracht tot een item van 3 minuten. Dat ken ik van onze lotgenotenfilm.  
Er zijn geen andere longkankerpatienten geïnterviewd. In het programma zal vooral aandacht worden geschonken aan de gevaren van roken van light sigaretten.  
Ik word uitgenodigd om bij het programma zelf ook nog aanwezig te zijn om eventueel vragen te beantwoorden. Ik mag mensen meenemen. Mijn kinderen willen met mij mee. Gelukkig.  In mijn eentje naar zo'n opname gaan zag ik niet echt zitten.
22 december om 19.25 uur is de uitzending bij Omroep Max op Nederland 2. Meldpunt heet het. Ik ga morgenavond eens kijken wat voor programma het eigenlijk is.

2 opmerkingen:

Sagita zei

Goed hoor! 22 december en meldpunt! Staat genoteerd!

Anoniem zei

hi Loek
Ken je dat program voor me op een schijfje zette, uiteindelijk als ik een beroemde tv artist in de familie heb wil ik ook kunnen opscheppen ermee. Het beste voor de Kerst en het Nieuwe jaar. Ab