zaterdag 12 november 2011

Mijn harde schijf geformatteerd

Er zat een virus op mijn eigen harde schijf te weten het "tegenbeterweteninallesweerwillenkunnenvirus" Ik kon het er maar niet uit krijgen dus heb nu maar de hele harde schijf geformatteerd.
Het enige programma wat er nu nog op staat is het "weerzinenplezierhebbeninalleswatiknogwelkanprogramma"

Hoe werkt het programma?
Heel eenvoudig. Gewoon gaan trainen als ik zin heb, dus zo'n driemaal per week omdat ik zwemmen leuk vind èn omdat zwemmen gezond is èn ook omdat het mijn conditie bevordert.
Aan wedstrijden mee doen als ik daar zin in heb, omdat ik het leuk vind andere zwemmers te zien en te spreken. En ach zo'n baan voor mij alleen is natuurlijk ook wel eens prettig.
Zoeken naar leuke buitenlandse wedstrijden waar wij vroeger veel naar toe gingen. Bijv. de Open Franse Kampioenschappen, Charleroi en zo zijn er nog wel een paar om weer eens een reisje te kunnen maken en natuurlijk horen daar ook de Open Luxemburgse Kampioenschappen bij.
Naar EMK of WMK gaan. Niet om hele snelle tijden te zwemmen, maar omdat het gezellig is met onze mastersgroep op pad te gaan en ja, als ik daar dan toch ben kan ik ook wel een baantje voor mijzelf reserveren voor een paar minuten.

Het programma werkt al want voor volgende week zondag heb ik een wedstrijd afgezegd om naar een verjaardag te kunnen gaan. Dat vind ik op dit moment belangrijker. Had ik echter een jaar geleden niet gedaan.

Nu maar hopen dat het virus niet weer toeslaat. Een antivirusprogramma hiervoor heb ik helaas nog niet kunnen ontdekken. Moet ergens verborgen zitten op mijn harde schijf.
Ik blijf zoeken!

3 opmerkingen:

hendrike zei

Ik vermoed dat het niet makkelijk voor je was,maar slim is het wel denk ik!
Veel succes ermee!

Maarten zei

Wow Loekie! Ik wens je ook succes, ik denk dat het soms niet makkelijk zal zijn. Don't worry, be happy is misschien een antivirusprogrammaatje was soms kan werken?

Albert zei

Ik ben blij dat je er nu zo overdenkt ,dat neemt al de stress weg. Jij hebt het over zwemmen. Ik heb ook zoiets met danse. Ik kan het niet meer, niet zoals het moet tenminste en daardoor heb ik er een beetje een hekel aan gekregen. Maar daar ben ik nou ook een beetje overheen.